ခရီးသည္တင္ ဟုိင္းလတ္ကားမ်ား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆဲြခြင့္ ရပ္ဆုိင္းေတာ့မည္
- By 7Day News

“(ခ) လုိင္စင္ (ခရီးသည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရး လုိင္စင္) နဲ႔ ေျပးဆဲြေနတဲ့
ခရီးသည္တင္ ဟုိင္းလတ္ယာဥ္အားလံုး ရန္ကုန္တုိင္း စည္ပင္နယ္နိမိတ္မွာပါတဲ့
ၿမိဳ႕နယ္ ၃၃ ခုမွာ ေျပးဆဲြခြင့္ရိွမွာ မဟုတ္ပါဘူး”ဟု မထသ (ဗဟုိ)မွ ဥကၠ႒
ဦးလွေအာင္ ကေျပာသည္။ သန္လ်င္-ရန္ကုန္၊ ေမွာ္ဘီ- ရန္ကုန္၊
တုိက္ႀကီး-ရန္ကုန္ေျပး ဆဲြေနေသာ ခရီးသည္တင္ ဟုိင္းလတ္ယာဥ္ လုိင္းမ်ား
အပါအ၀င္ ၿမိဳ႕တြင္းခရီးသည္တင္ယာဥ္အျဖစ္ ေျပးဆဲြလ် က္ရိွသည့္
ဟုိင္းလတ္ယာဥ္မ်ား အားလံုးပါ၀င္ၿပီး အဆိုပါ ကားမ်ားအစား စီးတီးဘတ္စ္
အေသးမ်ားျဖင့္ ေျပးဆဲြခြင့္ျပဳထားသည္ဟုသိရသည္။ “အဓိက ျပႆနာက ခရီးသည္ေတြပဲ။
သန္လ်င္ ဘက္မွာဆို ရန္ကုန္ကုိသြားဖုိ႔ ဒီကားေတြကုိပဲ အသံုးျပဳေနရတာ။
ၿပီးေတာ့ ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းအပ္ၿပီး စီးတီးဘတ္စ္နဲ႔ ဆဲြရင္ ရမယ့္ ဂက္စ္က
မလံုေလာက္ဘူး”ဟု ရန္ကုန္- သန္လ်င္ ေျပးဆဲြလ်က္ ရိွေသာ ခရီးသည္တင္
ဟုိင္းလတ္ယာဥ္ပုိင္ရွင္ တစ္ဦးကေျပာသည္။
“ၿမိဳ႕ထဲမွာ ေမာင္းႏွင္ေနတဲ့ ဟုိင္းလတ္ယာဥ္ေတြ အကုန္လံုး မဟုတ္ဘဲ
(ခ)လုပ္ငန္းလုိင္စင္ရိွတဲ့ ယာဥ္ေတြေလာက္ပဲ ပိတ္ပင္မႈလုပ္ထားတဲ့အတြက္
သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးအပုိင္းမွာ သိပ္အမ်ားႀကီး ထိခိုက္မသြားႏိုင္ပါဘူး”ဟု ဥကၠ႒
ဦးလွေအာင္ ကေျပာသည္။ “သန္လ်င္ ကေနၿမိဳ႕ထဲကုိ အလုပ္ဆင္း၊ အလုပ္ျပန္
ဒီဟုိင္းလတ္ကုိပဲ အားကုိးေနရတာ။ ဟုိင္းလတ္ေတြပဲ ည ၁၀ နာရီေလာက္ထိရိွတယ္။
အျခား လုိင္းကားေတြက ၇ နာရီေလာက္ဆုိ မရိွေတာ့ဘူး။ ဟုိင္းလတ္ေတြ မရိွေတာ့ရင္
အျခားလိုင္း တစ္ခုခု စီစဥ္ေပး သင့္တယ္”ဟု ခရီးသည္တစ္ဦးက ဆုိပါသည္။
ခရီးသည္တင္ဟုိင္း လတ္ယာဥ္တစ္စီးလွ်င္ စီအင္န္ဂ်ီဂက္စ္ပမာဏ ၂၀၀ ကုဗေပ
ရရိွၿပီး အဆိုပါ ေနရာတြင္ အစားထုိးေျပးဆဲြမည့္ စီးတီးဘတ္စ္မ်ားတြင္လည္း ၂၀၀
ကုဗေပ ျပန္လည္ေပးအပ္မည္ျဖစ္၍ လုံေလာက္သည့္ လမ္းေၾကာင္းျဖင့္ ေျပးဆဲြပါက
ျပႆနာမျဖစ္ႏိုင္ဟု မထသ(ဗဟုိ) မွ တာ၀န္ရိွသူက ဆုိသည္။ “စီးတီးဘတ္စ္က CNG ၄၈၀
ကုဗေပေလာက္ ဆံ့တယ္။
ဟုိင္းလတ္ အပ္ၿပီးရင္လည္း ပထမကားမွာ ရိွတဲ့ CNG ကုိ ျပန္ထည့္ ေပးမွာပါ။
ဒါေပမဲ့ ရန္ကုန္-တုိက္ႀကီးလိုမ်ိဳး ဆဲြရင္ မေလာက္ႏုိင္ဘူး။ ရမယ့္ပမာဏနဲ႔
တြက္ခ်က္ၿပီး လုိင္းဆဲြဖို႔ေတာ့ လိုတယ္။ တကယ္လုိ႔ ဂက္စ္ကုန္ သြားရင္လည္း
ထပ္မံေျဖရွင္းခြင့္ ေပးထားတာပဲ”ဟု ဦးလွေအာင္ ကေျပာသည္။ ရန္ကုန္တုိင္း
ေဒသႀကီး စည္ပင္သာယာနယ္နိမိတ္ အတြင္းတြင္ ခရီးသည္တင္ ဟုိင္းလတ္ယာဥ္လုိင္း ၄၆
လုိင္း ရိွၿပီး အစီးေရ ၈၀၄ စီး ရိွသည္။
ျမဴႏွင္း(ေအးရိပ္ျငိမ္)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar