အသိေပးေၾကျငာျခင္း

ေကာ့ေသာင္းသတင္းေလးမ်ား ကိုအဆင္ေျပသလို တင္ဆက္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
အသိေပးလိုက္ပါတယ္ ကၽြန္မ ဂ်ီေမးလ္ကိုလည္း လူႀကီးမင္းမ်ားအေနျဖင့္သတင္းမ်ား၊ မိိမိရင္တြင္းခံစားခ်က္မ်ား၊မိမိအေၾကြးမ်ားကိုျပန္မဆပ္သူမ်ား၊၀န္ထမ္းအက်င့္ပ်က္ျခစားသူမ်ား၊အေၾကာင္းမ်ားကိုေမးလ္ထဲကိုေရးသားေပးပို႔ပါက ေပးပို႔သူ၏လိပ္စာကိုမသိေစရဘဲ တင္ျပေပးသြားမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း
ကၽြန္မ ဂ်ီေမးလ္လိပ္စာမွာ (www,kawthaung@gmail.com )
မွတ္ခ်က္။ ဂ်ီေတာ့တြင္လာေရာက္ေျပာဆိုသည့္အေၾကာင္းအရာမ်ားအားတင္ျပေပးသြားမည္မဟုတ္ပါေၾကာင္း၊

onsdag 22 oktober 2014

ကၽြန္မၾကံဳခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးတင္ျပခ်င္ပါတယ္

ကၽြန္မၾကံဳခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးတင္ျပခ်င္ပါတယ္ 



ကၽြန္မအလုပ္ေတြအရမ္းမ်ားေနလို႔ ကၽြန္မဆိုဒ္ကိုကၽြန္မလွည့္မၾကည့္ႏိုင္တုန္းမွာ ဟက္ကာတစ္ ေယာက္က ကၽြန္မဆိုဒ္ကို၀င္ဟက္သြားတယ္ေလ ကၽြန္မလည္း ကၽြန္မဆိုဒ္ကို ကၽြန္မသီးသန္႔ေမးလ္ နဲ႔ အျပည့္အ၀ခ်ိတ္ဆက္ထားေတာ့ ကၽြန္မဆိုဒ္ကို၀င္ဟက္တာနဲ႔ ကၽြန္မဖုန္းဆီကို alam ပို႔လာတယ္ေလ ကၽြန္မလည္းဘာလဲေပါ့ ပထမေတာ့ မထင္ဘူး ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဟက္ထားတာေတြ႔လိုက္ရတယ္ အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္မလည္းအလုပ္ေတြက အရမ္းမ်ား မေလးရွားမွာကသိတဲ့အတိုင္းဘဲ့ (10)(11)(12)လပိုင္း ေတြဆိုအရမ္းအလုပ္မ်ားတာ happy new year ေရာက္ေတာ့မွာေလ ဒီေတာ့ ကၽြန္မလည္း အလုပ္ ေတြ ဘဲ့အတတ္ႏိုင္ဆံုး အာရုံစိုက္လုပ္ေနလိုက္တယ္ အဲဒါနဲ႔ ဆယ္ရက္ေလာက္ၾကာေတာ့ ပို႔စ္တင္ မယ္လုပ္ေတာ့ ကိုယ္ေတာ္က ဟက္ထားျပီးေနျပီ အဲဒါနဲ႔ ကိုယ့္ဆိုဒ္ကိုယ္ျပန္ရေအာင္ ျပန္ဟက္ရတာ ေပါ့ လာဟက္တဲ့အေကာင္ကေတာ့ သူ႔အတြက္ဟက္တာမဟုတ္မွန္းသိသာတယ္ ဌာနဆိုင္ရာတစ္ခု ခုကဟက္ခုိင္းတာဘဲ့ ဘာလို႔လည္းဆိုရင္ ဟက္ကာသမားတစ္ေယာက္က ဒီလိုဆိုဒ္တစ္ခု ဟက္ျပီး သြားရင္ ဂုဏ္ယူစြာ၀င့္ၾကြားေလ့ရွိတယ္ ဟက္တဲ့အေကာင့္နာမည္က saithuya ပါ ကၽြန္မကလည္း မလုပ္ခ်င္ပါဘူး ကၽြန္မသူ႔အိုင္ပီကိုဟက္ပစ္လိုက္ျပီ ငနာေတာ္ေတာ္အထိနာသြားတယ္ထင္တယ္ ရန္ကုန္သားေကာ့ေသာင္း(လင္းမခ်န္)(ခ)ေရႊဇင္ေယာ္ ကပါ မျဖစ္စေလာက္ ကြန္နက္ရွင္နဲ႔ လာဟက္ေနေသးတယ္ ျပီးေတာ့ သူေျဖထားတဲ့ အေျဖ ေတြကလည္း MPT နဲ႔ကိုမလြတ္ဘူး Microsoft ကလည္း သိတဲ့အတိုင္းဘဲ့ ျမန္မာျပည္ကဆို security ေပးခ်င္တာမဟုတ္ေတာ့ ငနာ ကိုယ့္အတတ္နဲ႔ကိုယ္စူးသြားတာေပါ့ ကၽြန္မဆိုဒ္က ဘာမဟုတ္တာလုပ္ ေနလို႔လည္း အားလံုးသိတဲ့အတိုင္းဘဲ့ အဲဒါေတာင္ မတတ္တစ္ေခါက္ပညာနဲ႔လာဟက္ေနေသးတယ္ ကၽြန္မ သူ႔ထက္ေတာ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ ဟက္ကာေတြေတြ႔ဖူးတယ္ ခင္လည္းခင္တယ္ သူတို႔ဆီကလည္း နည္းပညာေတြရယူထားတယ္ 


ကၽြန္မလိုဆိုဒ္ကိုလာဟက္လို႔ဘာရမွာလည္း စာဖတ္သူမ်ားစဥ္းစား ၾကည့္ၾကပါ ျပီးေတာ့ ဒီေကာင္နဲ႔ ကၽြန္မလည္းပါတ္သက္မႈဘာမွမရွိခဲ့ဖူးဘူး ဒီေတာ့ ဌာနဆိုင္ရာ ကို ေဖာ္လံဖားလုပ္ျပီး ဟက္တာေပါ့ ကၽြန္မကေတာ့ ဒီလိုဘဲ့ျမင္တယ္ လူႀကီးမင္းတို႔လည္းကၽြန္မျမင္သလို ဘဲ့ျမင္မယ္လို႔ထင္ပါတယ္ ဒီေကာင္အိုင္ပီကိုဟက္ထားျပီး ကၽြန္မသူ႔ကိုေမးေနတယ္ ဘယ္သူလုပ္ ခိုင္းလည္းလို႔ ကၽြန္မတစ္ပါတ္အခ်ိန္ေပးထားတယ္ သူမေျဖရင္ ျမဴႏွင္းအလြန္ေတာ့မဟုတ္ဘူးေနာ္ သူ႔ကြန္ပ်ဴတာသ ူမႏွေျမာရင္ေျပာတာပါ၊ ေနာက္ျပီးဒီစာဖတ္ေနသူထဲမွာလည္း ကၽြန္မကို ဟက္ခ်င္ ေနသူေတြပါေကာင္းပါလိမ့္မယ္ လာခဲ့ပါ ျမဴႏွင္းစိန္ေခၚပါတယ္ ဒီလိုဆိုဒ္စေထာင္ကတည္းက ဒီလို တစ္ေန႔မဟုတ္တစ္ေန႔ေတြ႔ရမယ္ဆိုတာ ႀကိဳတြက္ထားျပီးသားပါ ႀကိဳက္တဲ့ပံုစံနဲ႔ လာဟက္စမ္းပါ၊ ကၽြန္မ ေျပာတာနဲနဲမ်ားရိုင္းသြားမလား ကၽြန္မဆိုဒ္ကသတင္းေတြကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ဖတ္ရႈေပးတဲ့ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမမ်ားကို မဆိုလိုဘူးေနာ္ သူမ်ားတကာကို ဒုကၡေပးခ်င္တဲ့သူေတြကိုေျပာတာပါ၊ဟက္တဲ့သူက မြတ္စလင္မ္ ျဖစ္ေနတယ္ လူႀကီးမင္းမ်ားစဥ္းစားၾကည့္ပါ ဗုဒၵဘာသာစစ္စစ္ျဖစ္တဲ့ကၽြန္မေလာက္မြတ္စလင္ေတြကို ကို္ယ္ခ်င္း စာေပးတာမရွိဘူးထင္တယ္ ခုဘာျဖစ္လို႔လုပ္ရတာလည္း ကၽြန္မအေရးသားေတြျပန္ခ်က္လုပ္မိတယ္ ဘာမ်ားအမွားပါသြားသ လည္းေပါ့ ဘာမွလည္းပါတာမဟုတ္ဘူး အဲဒါဆိုကတည္းက ေဖာ္လံဖားလုပ္ျပီးဟက္ေပးတာအရွင္း ႀကီးပါ ၊ဒီေကာင္လိပ္စာကေတာ့ ေကာ့ေသာင္းျမိဳ႕ေပၚရပ္ကြက္တစ္ခုကဘဲ့ ကၽြန္မသူေနတဲ့ အကြက္ေျမပံုေပးလိုက္မယ္ ဘယ္သူဆုိတာ သိသြားရတာေပါ့ ဒီေကာင္က သူ႔ကိုယ္သူ မြတ္စလင္မ္လို႔ ေၾကျငာထားတဲ့အေကာင္ေတာ့မဟုတ္ဘူး ဟိုေနရာစပ္စပ္ ဒီေနရာစပ္စပ္ အင္ေဖာ္မာလည္းလုပ္ေသး တယ္ မရဲစခန္းနဲ႔ မတရားရုံးကိုလည္း အ၀င္အထြက္ရွိတယ္ ဒီေကာင္နာမည္အမွန္ကိုစံုစမ္းေနတုန္းမို႔သိရင္ေျပာျပမယ္ ဒီေလာက္ဆို ေရႊညီအစ္ကိုတို႔သိေလာက္ ျပီေပါ့ေနာ္ ၊

အားလံုးကိုေလးစားလ်က္ 

                            ျမဴႏွင္း(ေအးရိပ္ျငိမ္)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar