ရန္ကုန္ေလဆိပ္မွာအနမ္းေပး


Eleven Media Group
ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္တြင္ GMA ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ ေလယာဥ္တစ္စီး ေနရာေရႊ႕ေျပာင္းစဥ္ ရပ္နားထားေသာ MAI ေလယာဥ္၏ အၿမီးပိုင္းအား ၀င္တိုက္မိ
ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္တြင္ Golden Myanmar Airlines (GMA) ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ ေလယာဥ္တစ္စီးအား ေနရာေရႊ႕ေျပာင္းစဥ္ ေလဆိပ္တြင္ ရပ္နားထားေသာ MAI ေလယာဥ္၏ အၿမီးပိုင္းအား ၀င္တိုက္မိခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။
ဧၿပီလ ၁၄ ရက္ေန႔ နံနက္ ၆ နာရီ မိနစ္ ၄၀ ခန္႔က (GMA) ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ ရန္ကုန္-ဘန္ေကာက္ခရီးစဥ္ ထြက္ခြာမည့္ Air bus A-320 ေလယာဥ္အား ေနရာေရႊ႕ေျပာင္းစဥ္ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ေလယာဥ္ရပ္နားရာ ေနရာနံပါတ္ ၈ အနီးတြင္ ရပ္နားထားေသာ MAI ေလေၾကာင္းလိုင္း၏ ေလယာဥ္အမွတ္ XY-AGR၊ Air bus A-319 ေလယာဥ္၏ အၿမီးပိုင္းအား (GMA)ေလယာဥ္၏ ဦးေခါင္းပိုင္းမွ ၀င္ေရာက္တိုက္မိခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ GMA ေလေၾကာင္းလိုင္း၏ ရန္ကုန္-ဘန္ေကာက္ ခရီးစဥ္ ထြက္ခြာခ်ိန္ အနည္းငယ္ ေနာက္က် ခဲ့ရသည္ဟု သိရသည္။ ယင္းေလယာဥ္ႏွစ္စီးတြင္ ခရီးသည္မ်ား ပါ၀င္ျခင္းမရွိဘဲ ေလယာဥ္မ်ားသာ ထိခိုက္ပ်က္စီးခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
"ေလယာဥ္ကို တြန္းတဲ့ယာဥ္နဲ႔ တြန္းေရႊ႕႔ေနတုန္း ေလယာဥ္ကိုဆြဲဖို႔အတြက္ Tow Bar ကို ျဖဳတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေလယာဥ္က လိမ့္လာၿပီး Parking မွာရပ္ထားတဲ့ MAI ေလယာဥ္ကို ၀င္တိုက္မိတာပါ။ လက္ရွိမွာ ျဖစ္စဥ္ကို စံုစမ္းစစ္ေဆးဖို႔ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနနဲ႔ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းက တာ၀န္ရွိသူေတြ ပါ၀င္တဲ့ စံုစမ္းစစ္ေဆးေရး အဖဲြ႔ကိုဖဲြ႔စည္းၿပီး စစ္ေဆးမႈေတြ ျပဳလုပ္ေနပါတယ္" ဟု ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မွ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦး၀င္းကိုက ေျပာျပခဲ့သည္။
"ကြ်န္မတို႔ MAI ေလေၾကာင္းလိုင္း အေနနဲ႔ ဒီျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ေလေၾကာင္းခရီးစဥ္ေတြ ဖ်က္သိမ္းတာမ်ဳိး မရွိပါဘူး။ ခုျဖစ္စဥ္အတြက္ေတာ့ သတ္မွတ္ထားၿပီးျဖစ္တဲ့ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြအတိုင္း ေျဖရွင္းသြားမွာပါ" ဟု MAI ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ Marketing Manager ဒၚေအးမရသာက The Daily Eleven သတင္းစာသုိ႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
"ေလယာဥ္မွာ ခုတဲ့တံုးေပါ့ ကားေတြ လိုေျပာမယ္ဆိုရင္ ဂ်မ္းတံုးေပါ့။ ေလယာဥ္မွာေတာ့ Chock လို႔ေခၚတယ္။ အဲ့ဒီ Chock မခုရေသးခင္မွာဆဲြတဲ့ Tow bar ကို ျဖဳတ္လိုက္ေတာ့ ေလယာဥ္က လိမ့္လာၿပီး Parking မွာရပ္ထားတဲ့ MAI ေလယာဥ္ကို ၀င္တိုက္မိတာပါ။ GMA ေလယာဥ္က ကုန္းဆင္းမွာျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ လည္းပါတယ္။ ေလယာဥ္ရဲ႕ Parking break ကိုလည္း ဖမ္းရဲ႕သားနဲ႔ မမိတာေၾကာင့္လည္း ပါတယ္။ အဓိကေတာ့ Human error ေၾကာင့္ ျဖစ္တာက ၇၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ ရွိပါတယ္" ဟု ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္တြင္ အဆုိပါ ျဖစ္စဥ္အား မ်က္ျမင္ေတြ႔ရွိခဲ့သူ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့ပါသည္။


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar