အသိေပးေၾကျငာျခင္း

ေကာ့ေသာင္းသတင္းေလးမ်ား ကိုအဆင္ေျပသလို တင္ဆက္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
အသိေပးလိုက္ပါတယ္ ကၽြန္မ ဂ်ီေမးလ္ကိုလည္း လူႀကီးမင္းမ်ားအေနျဖင့္သတင္းမ်ား၊ မိိမိရင္တြင္းခံစားခ်က္မ်ား၊မိမိအေၾကြးမ်ားကိုျပန္မဆပ္သူမ်ား၊၀န္ထမ္းအက်င့္ပ်က္ျခစားသူမ်ား၊အေၾကာင္းမ်ားကိုေမးလ္ထဲကိုေရးသားေပးပို႔ပါက ေပးပို႔သူ၏လိပ္စာကိုမသိေစရဘဲ တင္ျပေပးသြားမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း
ကၽြန္မ ဂ်ီေမးလ္လိပ္စာမွာ (www,kawthaung@gmail.com )
မွတ္ခ်က္။ ဂ်ီေတာ့တြင္လာေရာက္ေျပာဆိုသည့္အေၾကာင္းအရာမ်ားအားတင္ျပေပးသြားမည္မဟုတ္ပါေၾကာင္း၊

tisdag 6 januari 2015

ေခ်ာကလက္ အေတာင္းခံရသူ

  ေခ်ာကလက္ အေတာင္းခံရသူ

  ရန္ကုန္အေရာက္ immigration ေကာင္တာကိုက်မ၀င္ေတာ့
  form အေသးတစ္ေစာင္ျဖည့္ဖို႕ လိုေနတယ္လို႕ အရာရွိကေျပာေရာ။
  က်မက.. ဒါဆိုလဲ က်မကိုယ့္ဟာကိုယ္ သြားျဖည့္ျပီးမွတေခါက္ျပန္၀င္ခဲ႕မယ္လို့
  ေျပာလိုက္တယ္။ ဒီေတာ့ အရာရွိက သူျဖည့္ေပးပါမယ္ဆိုျပီး ျဖည့္ေရးေပးပါေလေရာ။
  သူ႕ ေခါင္းၾကီးငံု႕ၿပီးျဖည့္ေရးေနခ်ိန္မွာ က်မမ်က္နွာကို တခ်က္မၾကည့္ဘဲ    နိုင္ငံၿခားကျပန္လာတယ္ဆိုေတာ့
  ေခ်ာကလက္မပါဘူးလားလို႕ေမးပါတယ္။က်မ မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလိုက္တယ္။
  သူမရွက္ေပမဲ႕ ကိုယ္ရွက္တယ္ေလ။
  ဒါနဲ႕..အဲလိုေခါင္းၾကီးငံု႕ရက္ကဘဲ ဒုတိယအၾကိမ္ေျမာက္ ေခ်ာကလက္ေလးဘာေလး  မပါဘူးလားလို့ ထပ္ေမးျပန္တယ္။
  က်မသူ႕မ်က္နွာကိုစိုက္ၾကည့္ျပီး မပါလာခဲ႕ဘူးလို႕ ခပ္ျပံဳးျပံဳးေလးေျဖလိုက္မိတယ္။
  သူ႕ေဘးနားကပ္ရပ္ထိုင္တဲ႕ေနာက္တေယာက္ အရာရွိက သူ႕ ကိုလွမ္းၾကည့္ေနတယ္။
  ဒါေပမဲ႕ သူဒါေတြကို ဂရုမစိုက္အားဘူး။
  က်မ ၁၉၉၉ခုနွစ္ကထဲက ျမန္မာနိုင္ငံကေန ထြက္ခြာလာခဲ႕တာ အခုဆိုရင္ ၁၀နွစ္ေက်ာ္အတြင္း
  ရန္ကုန္ျပန္တိုင္း immigration နဲ႕ပက္သက္ျပီး တျပားကေလးမွေပးခဲ႕ဖူးျခင္းအလ်င္းမရွိဘူး။
  ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ သူတို႕ရဲ႕(၀န္ထမ္းေတြ)စိတ္ဓါတ္္နဲ႕ က်င့္၀တ္ေတြကိုဖ်က္ဆီးတဲ႕လူေတြထဲမွာ
  ကိုယ္မပါခ်င္လို႕ပါဘဲ။
  တခ်ိဳ႕လူေတြကေတာ့ က်မကို.. ဒါေလးေပး
  လိုက္ေတာ့ နင့္မွာဘာျဖစ္သြားမွာမို႕လို႕လဲလို႕...ထင္ၾကမယ္။
  က်မကေတာ့က်မစိတ္ဓါတ္ကို အခုေလာေလာဆယ္အခ်ိန္ထိ ျပင္ဖို႕ေ၀းစြ။
  ေနာက္ေတာ့လဲမေျပာတတ္ဘူးေပါ့ေနာ။
  အ၀င္တံုးထုတဲ႕ကိစၥျပီးသြားေတာ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို့ သူ့မ်က္နွာကိုၾကည့္ျပီးေျပာျဖစ္တယ္။
  ေအာ္..ဒါနဲ႕..အဲ႕ဒီအရာရွိနာမည္က 'သ' နဲ႕စတယ္။

AAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar